|
Cada dia fem la rotllana, un moment de llenguatge i participació. Cada infant agafa el seu coixí per estar més comode i ens saludem, ens escoltem mentre l'adult modera la sessió. |
El dia a dia a la llar d'infants gira entorn l'adquisició d'hàbits i rutines, que faciliten el desenvolupament de l'autonomia i el benestar de les nenes i els nens, i organitzen el temps a l'escola bressol.
|
A la rotllana, ens adonem quins infants han vingut a la llar adquirint conciència del propi "jo". |
|
|
La vida quotidina és l'eix central de l'ambient a la Llar d'infants, ocupa la major part del temps i són moments d'aprenentatge de gran importància.
La Rosa i la Teresa acompanyem en aquests processos tot respectant els interessos de cada nen i nena, deixant que desenvolupin les seves capacitats.
|
Ens desplacem amb ordre fent un tren. |
|
Aprenem a rentar-nos les mans |
El treball dels hàbits i les rutines és fonamental en l'etapa 0-3 anys, ja que potencia l'adquisició de l'autonomia i la socialització dels infants.
|
descansem tranqulis |
|
Aques hàbit és una mica difícil, a vegades necessitem ajuda. Aprendre a descordar-se la bata. |
Tal i com ens diu el currículum, són tots els moments on s'aconsegueixen aquests aprenentatges, tots els moments que passen a la llar d'infants són importantíssims pel bon desenvolupament evolutiu de l'infant.
"Les activitats de la vida quotidiana han de ser l'eix central de l'ambient educatiu de l'escola bressol".
|
Recollir joguines, aquest si que ens costa. |
|
Menjant fruita amb la foquilla |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada