dimecres, 31 d’octubre del 2012

La festa de la Castanyada!

 Dimarts vam fer panellets, mireu que enfeinats que estan! Amb el barret de cuiners semblen professionals! I què concentrats!


 
D


El dimecres al matí ha vingut la Marieta Castaneyara de veritat, amb ella hem cantat cançons i hem ballat la dansa de la Castanyera!

 A la tarda, les famílies heu vingut  a l'escoleta i tots junts hem menjat castanyes calentones i panellets! Alguns eren una mica ( molt) durets, el curs que ve intentarem que surtin millor!
Una festa molt animada! Gràcies per venir! Gràcies per comfiar amb nosaltres!

5 comentaris:

  1. Ens ho hem passat molt be a la festa de la castanyera!!! Les castanyes eren molt bones i els millors panellets els dels petits pastisers de la Llar. Hem estat molts contents de veure-us a totes, pero en especial... a la Marieta Castanyera!!!! Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Aquests peques son uns artistes!!! Amb unes educadores tan pacients surten hasta bons panellets. Boniiiiiiisiiiiims!!!! Una gran festa!!

    ResponElimina
  3. Us explico un comentari molt divertit que va fer un pare al queixalar un panellet de l'Estel? A mi em va fer molt riure!I com que la massa la vaig fer jo, me'n puc enriure!

    Li ofereixo un panellet i una mica a contracor el tasta i em diu:
    "què estan patroncinats per Vitaldent?" Ja ja ja.
    Tenim unes families molt enginyoses i ràpides!
    Teresa

    ResponElimina
  4. Jo soc un antig alumne de la llar i estic molt content amb la festa de la castanyada. També m'an agradat les demes festes...

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada molt que els antics alumnes seguiu el blog de la llar d'infants, però perquè no crees un Facebook d'antics alumnes? Va anima't! Si tens l'edat de poder fer-ho, eh! Com que no has posat el nom no sé qui ets!

      Elimina